Candaş Camp

iletisim@candaskamp.com

Private enterprise

About

A camping area intertwined with nature, located at the entrance of Kırklareli Longoz Forests, approximately 200 km from Istanbul. For guests who come with their own tents, there are four platforms where they can set up their tents, and five caravan parks for guests who come with their caravans. In addition, the capacities you can rent in the venue are for four and two people; There are seven oba tent in total, which contain a bed, a closet and a fireplace stove. If the guests provide transportation by bus, the establishment greets them with their vehicles at the closest stop to the campsite.

For twelve months, guests have the opportunity to retreat to the company of the trees and the chirping of birds. There is a restaurant, dishwashing area, hot water and an activity tent where you can join yoga hours in the camping area, where you can rent a bicycle or take a walk in nature. Guests have the opportunity to charge their electronic stuffs in the common area in the evening.

The doors of the business are open to everyone, regardless of family, friends, young or old. Guests who want a camping holiday in the presence of nature and calmness can choose this establishment by the creek. It is recommended to contact before you go for current prices, facilities and reservation.

Reviews

Erkan
2023 Aug
3 aile gittik ve bir gece kamp yaptık. Tüm yorumlarda bahsedilenleri birebir deneyimledik. Çadır kurulan tahta platformlar, yanlarında bulunan masa ve ateş yakma alanları kampı çok daha kolay yapmanıza olanak sağlıyor. Çadır kurulan platformlar arasındaki mesafe de sakin bir kamp yaşamak isteyenler için gerekli ortamı sağlıyor. Kamp alanının işletmecileri bu alanda yaşadıkları için hem güvenlik hem de temizlik açısından kendinizi çok rahat hissediyorsunuz. Özellikle kamp konusunda acemi olanlar için uygun bir başlangıç yeri olacağını düşünüyorum. Biz kampı Campalow ekibinin yardımı ve koordinasyonunda yaptık. Sundukları bir çok alternatifi deneyecek vakti bulamamış olmak bu kampın bizim açımızdan tek eksiğiydi. Bir sonraki organizasyonu bir geceden daha fazla yapmamız gerektiğini yaşayarak öğrenmiş olduk :)
Samet
Çok güzel bir tesis. Ben dere kenarındaki oba çadırlarında konakladım. kesinlikle tavsiye ederim, çok güzel bir deneyimdi. kamp alanı da oldukça ferah ve ağaçlık alan. tek sıkıntı diyebileceğim noktası, elektrik. akşamları 1-2 saatliğine elektrik veriyorlar sadece. ama bunun için de bir çözüm düşünüyorlarmış sanırım.
Pınar
2023 Aug
Merhaba, Candaş Kamp'ta Campalow ekibiyle, muhteşem bir kamp yaptık. İstanbul'un karmaşasından sonra dereden akan su ve kuş sesleriyle kafa dinlemeniz için harika bir ortam sunuyor. Kamp alanında her detay düşünülmüş; çadırların kendine ait masaları, ateş yakma alanları var. Çadırlar arası mesafeler çok iyi ayarlanmış. Ayrıca çadır dışında farklı alternatifler de sunuluyor. Tuvalet ve lavabolar tertemiz. Market vb. ihtiyaçlar için Demirköy'e gidebilirsiniz. Elektrik akşamları 2 saat veriliyor ama hiç ihtiyaç duymadım, telefona bakmak aklıma bile gelmedi. Bu kampımın unutulmaz karesi: berrak, tertemiz dereye sandalyemi koyp, kahve içmekti. Kampın sahipleri de çok sıcak ve samimi insanlar. Muhabbet etmeden ayrılmayın derim. Böyle güzel bir yeri deneyimlememi sağlayan Campalow ekibine çok teşekkür ederim.
Fatma
Sevgili Campalow sayesinde keşfettiğimiz bu kamp alanında çok keyifli vakit geçirdik. Campalow ailesinin eşliğinde bu deneyimi yaşamak ise gerçekten ayrılacaktı. Çok sakin, ulu ağaçllar ve şırıl şırıl deresi ile kesinlikle huzur vaadeden bir kamp. Kamp yerleri arasındaki mesafe ideal, wc oldukça temiz. Biz çocuklarımızla gittik. Gönül rahatlığıyla gidilebilecek bir yer. Kamp esnasında yapılacak ekstra aktiviteler için Campalow uzmanlığınau başvurmayı unutmayın :)
Esra
2022 Sep
En keyifli kamp maceram bura oldu. Çadırları kurmak için tahta platformlar var ve platformlar arası mesafe ideal. Bungalowlar da vardı, biz kendi çadırımızda kaldık. Yerin sahibi Mert bey çok tatlı bir insan, ilgili, gelen misafirlerle de sohbet ediyor, bilgi veriyo mutlaka. Genel olarak konforlu, sadece elektrik yok, telefonları vs şarj etmek için de birkaç saat akşam jeneratör çalışıyor. Patika yollara da güneş enerjisiyle çalışan geceleri yanan küçük lambalar koymuşlar. Dikkatli yürürseniz yeterli oluyor :D Tuvalet temizdi her zaman peçete de vardı. Irmak kenarı rahatlatıcı bir atmosfer, bence denemeye değer bir mekan.
Kübra
3 gün 2 gecelik hafta sonu tatilimiz için ailecek gittik. Bungalov, oba çadırı kiralama seçenekleri de vardı. Biz kendi çadırımızı getirip kişiye özel platformlardan birine kurduk. Çadırımız tam nehir kenarıydı. Diğer çadırlarla aramızda epey bir mesafe vardı. Her çadıra ayrı piknik masası da mevcut. Yemeklerde epey rahat ettik. Yalnız, araç park yeriyle çadırlar arasında biraz mesafe var. Çalışanlardan biri yardımcı oluyor ancak tüm çadırlarla tek kişi ilgilendiği için birkaç turda hep beraber taşıdık eşyaları. Tuvaletler baya temizdi. Duş imkanı da vardı. Çadırla tuvaletler arası ışıklandırma yoktu. Çadırların bulunduğu yerde de ışıklandırma yok. Girişte restoran-cafe arası bir karşılama bölümü mevcut. Akşam 8-10 arası jeneratörü çalıştırıyorlar. Herkes orada buluşup şarjlarını dolduruyor. İçerisi bohem bir dizayn. Satranç, kutu oyunları, dergiler ve dışarıda salıncaklar, parmak futbolu var. Beklerken hiç sıkılmadık. Hatta eğlenceli bile geçti. Mekanın sahibi çok ilgili biri. Her gün çadırların yanına gelip halimizi hatırımızı sordu. Genel olarak memnun kaldık :)
Arzu Fatma
2022 Sep
Eylül 2022'de burada ailecek kamp yaptık. Her çadır için birer tahta platform ve piknik masası veriyorlar. Çok temiz, sakin bir ortamı var. Dere sesine uyuyorsunuz ve özellikle çocuklu aileler dere kenarında oyun oynayıp vakit geçirebilirler. Mekanda elektrik yok, haliyle buzdolabı ihtiyacınız varsa kendiniz farklı şekilde temin etmelisiniz. Ancak, görsellerde de bulunan tesise ait kafe-restoran bölümünde akşam 2-3 saat jeneratör ile elektrik ihtiyacınızı karşılayabiliyorsunuz. Bir yandan da kamptaki diğer misafirler ve Candaş kamp ekibiyle sosyalleşmek adına da güzel bir ortam oluşmuş oluyor. Bu alanda ve kampın çeşitli yerlerinde bulunan trombolin, bisikletler, salıncak, hamaklar, oyunlar, biblolar, danteller, örgüler vs ile de hem eğlenebilir, hem de güzel/tematik fotoğraf çekimleri yapabilirsiniz.
Eyyup
Merhaba, 2 günlük kamp yaptık. Güleryüzlü ev sahipliği, kampın temizliği, sessiz sakin ortam ve akşam 8-10 arası telefon şarz seansları aklımda kalanlar. Tekrar gidermeyim evet giderim, güzel bir mekan
Ergin
2022 Sep
2 gece konakladık, 2 aile olarak gelmiştik, bize çadırlarımız için iki ayrı platform verdiler, platformların araları yeterince açık ve hepsi nehir kenarında, isterseniz oba çadır, üçgen bungalow kiralama da yapabiliyorsunuz. Çadır kiralama imkanı da var biz kendi çadırlarımızla geldik. 2022 Eylül geçelik 250 TL ödedik çadır başına. Nehrin karşısına geçip odun topladık ve ateş yaktık, mangal imkanı da var. Ulaşım oldukça kolay istanbuldan geldik, yaklaşık 3 saat sürdü, İğneada, Dupnisa mağarası ve Longoz ormanlarına yakın, Demirköy dökümhane çok yakın. Restoranda vejeteryan menü var rezervasyon ile kullanabiliyorsunuz. Kamp alanının çok yakınında A101, Şok, Bim gibi marketler ve fırın, lokanta gibi imkanlar da var. Tuvaletleri temiz, otoparkı var. Elektirik sadece akşam 2-3 saatliğine kullanılabilir oluyor, jeneratör açılıyor herkes akşam pirizlerin yanıında buluşuyor (güzel de olmuş aslında) çadırların yanında elektrik yok. Karavanla konaklama imkanı da var isterseniz uzun süreli de konaklayabiliyorsunuz. Buraya sonbahar ve kış kampı için de gelinebilir, yolu açık oba çadırlarında soba mevcut, çok yakınında marketler var, kış kampı için uygunmuş.